dijous, 19 de març del 2020

CONCURS KARMALAND. Una idea diferent...

Aquest concurs està dedicat a tots els que utilitzem una estona d'aquests dies a casa per posar-nos al dia amb Karmaland :)

Com a científica, em considero molt curiosa, i em passa molt sovint que em plantejo coses en els moments més inesperats.

Dissabte vaig estar mirant l'últim esdeveniment de Karmaland "Viernes 13 cancelado,  sábado 14". En aquest van aconseguir uns cotxes i va ser quan em vaig plantejar quin seria el medi de transport més ràpid de Karmaland... I va ser quan vaig pensar que era una activitat que us podria plantejar a vosaltres, ja que just estem treballant el moviment rectilini uniformement accelerat (mrua).

Què heu de fer per participar en aquest concurs? Cal que utilitzeu el mètode científic i sobretot, que utilitzeu dades reals i porteu proves d'aquestes.
Què necessiteu? En aquest enllaç teniu les bases del concurs.


Us animo a participar, penseu que no hi ha gaires oportunitats de tenir com a feina mirar vídeos de Youtube, Twitch o Facebook... 😜

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada